torsdag 30 april 2009

Till mina vänner!

Jag har nu bara 109 dagar kvar här i colorado. Nästan alla där hemma frågar när jag ska komma hem och att dom saknar mig!

Jag är jätte förundrad över hur många som bryr sig om mig. Jag hade inte den blekaste om att jag skulle vara saknad av så många.. Jag är jätte glad över att jag vet vilka som tänker på mig där hemma och att dom vill vara mina vänner! :) jag uppskattar verkliegn alla mina vänner där hemma!

Men jag får inte glömma att säga att jag VERKLIGEN uppskattar mina vänner jag har här i Colorado. Alexandra, Ingrid (fast du är hemma nu), Lauren, Elin, och nu Sandra också.

Ni alla har gjort min tid här såååå mycket lättare. Alexandra och Ingrid som jag umgåtts mest med; Ni har verkligen varit klippor!All starbux med skitsnack, sena sömnlösa nätter, SHOPPING på forever21, Cherry creek, skidor/snowboard i Winterpark, Ingrids första hookah och allt annat som vi har gjort. Ni är helt underbara! "Det finnns inget bättre sällskap än oss."

Alexandra du har alltid vart där för mig om jag velat prata. Om jag känt mig hängig, ledsen, vilsen, arg, glad du har ALLTID vart där och sagt alla de där rätta sakerna som får en må så mycket bättre! :) TACK!

Malin! Min lilla Malin<3 Jag saknar dig så otroligt mycket! Allt jag saknar att göra med dig! Fester, Grillning, solning på flotten, fikor, dricka te mitt i natten. Jag har inte ord till att förklara hur mycket jag saknar allt! Det spelar ingen roll var vi än är i världen, Du kommer ALLTID finnas nära i mitt hjärta! Jag älskar dig! <3

Pussar till er alla! Ni är mina stjärnor på himlen! <3

2 kommentarer:

  1. Järngänget är för alltid och det finns inget bättre sällskap än oss. Du gjorde mig precis ganska rörd Lina. SAKNAR DIG! puss gullunge!

    SvaraRadera
  2. (Måste lämna lite kommentarer här minsann. Mycket roligare att skriva blogg då ju....du får ignorera faktum att kommentarerna är just från mig hihi)

    DU ÄR SÅ SÖT MIN VÄN OCH DU HAR SÅ RÄTT, SÅ RÄTT! Järngänget kommer vara USA's number one för alltid. Det liksom är det som är USA. På något vis. Alltid. Jag uppskattar dig precis lika mycket som du skriver att du uppskattar mig. Jag hoppas du vet det. Och det gör mig glad att du skriver de där orden.

    I love you!

    SvaraRadera