lördag 2 maj 2009

Ännu en helg...

Nu är det lördag igen... Nu har halva helgen passerat och jag har bara hunnit med att festa o laga mat! :P
Jag ska göra mamsen stolt med att säga att igår spenderade jag 2 timmar i köket och gjorde potatisgratäng med kyckling! det vart MUMS! :D

Igår var jag, Sandra, Matt 1&2 på sweet 200:) det var jätte kul! :D slutade med att jag o Matt1 satt uppe till 6 på morgonen o kollade på napoleon dynamite. Jag ÄLSKAR den filmen! :D

Nu ska jag kurera baksmällan.................

,Lina

2 kommentarer:

  1. Ja du gumman nu blev jag stolt, igen.... för jag är alltid stolt över dig för du är världens bästa dotter.
    (nja inte över din baksmälla då...)

    Älskar & saknar dig
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera